• Regulamin

Regulamin zakupów internetowych
w Słodka paczka

Postanowienia wstępne
§ 1

1. Sklep internetowy Słodka paczka dostępny pod adresem internetowym www.klichslodkapaczka.pl, prowadzony jest przez Klich Piekarnia-Cukiernia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 253, 33-101 Tarnów NIP: 8730204268, REGON: 5708502, wpisaną do Krajowego rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000070254,
2. Regulamin skierowany jest do Konsumentów jak i Przedsiębiorców, określając zasady i tryb zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego.
3. Cześć Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumentów i jest ona w sposób wyraźny oznaczona, co oznacza, że Przedsiębiorca nie może powoływać się na te postanowienia i rościć sobie praw z uregulowań tam zawartych.

Słownik Pojęć
§ 2

1. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu będący Przedsiębiorcą lub Konsumentem.
4. Konto – konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta w procesie rejestracji oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
5. Konsument – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
7. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma (towar) będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej; osobę prawną i jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonującą czynności prawnej bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.
9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
10. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.klichslodkapaczka.pl
11. Serwis WWW – serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym www.klichslodkapaczka.pl
12. Sprzedawca – KLICH Piekarnia Cukiernia K. Witek, T. Witek, B. Warchoł Spółka jawna z siedzibą w Tarnowie, ul. Krakowska 253, 33-101 Tarnów, NIP: 8730204268, wpisana do Krajowego rejestry Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000070254
13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana lub zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
14. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Kontakt ze Sklepem i Sprzedawcą
§ 3
1. Adres Sprzedawcy: 33-101 Tarnów, ul. Krakowska 254
16. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@klichslodkapaczka.pl
2. Numer telefonu Sprzedawcy: 608 495 961
3. Rachunek bankowy Sprzedawcy: BANK SANTANDER 44 1500 1748 1217 4000 1260 0000
4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 7:00 – 22:00

Wymagania techniczne
§ 4
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i dowolną przeglądarką internetową wg preferencji Klienta,
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

Informacje ogólne
§ 5

1. Sprzedaż realizowana jest na terytorium miasta Tarnowa, powiatu tarnowskiego oraz na terenie Polski.
2. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
3. Ceny podane w Sklepie podane są w polskich złotych. Ceny wyrażone są w kwotach netto – do których doliczony zostanie VAT w stawce obowiązującej w chwili wystawienia faktury VAT.
4. Ceny zamieszczone przy oferowanym towarze nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy wskazany przy składaniu zamówienia.
5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie bezpośrednio przed złożeniem zamówienia przez Klienta.

Rejestracja, zasady korzystania ze Sklepu
§ 6
1. W celu rejestracji u Sprzedawcy (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej: www.klichslodkapaczka.pl
2. Rejestracja na stronie internetowej Sprzedawcy, jak również korzystanie z jej funkcjonalności, są nieodpłatne.
3. Po zarejestrowaniu się w serwisie Sprzedawcy każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
4. Logowanie do sklepu internetowego Sprzedawcy, odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania nazwy użytkownika oraz hasła podanych przy rejestracji konta Klienta.
5. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Serwisu www, w tym składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sprzedawcy.
6. Sprzedawca uprawniony jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli jego działanie w ramach Serwisu www naruszy powszechnie obowiązujące przepisy prawa. O zamiarze zablokowania konta Klienta, Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres aktualnie zarejestrowany w Serwisie www. Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym.
7. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Serwisie www. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Serwisie www jest Klient, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.

Zasady składania Zamówienia
§ 7
1. W celu złożenia Zamówienia należy:
1.1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
1.2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
lub
1.3. zalogować się do Sklepu, złożyć zamówienie telefonicznie (opcjonalnie);
lub
1.4. zalogować się do Sklepu złożyć zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail (opcjonalnie);
2. W przypadku złożenia zamówienia zgodnie z ust. 1 pkt. 1.1., 1.2 powyżej, kliknąć przycisk “Potwierdzenie zamówienia z zobowiązaniem do zapłaty”, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
3. W przypadku złożenia zamówienia zgodnie z ust. 1 pkt. 1.3 powyżej – potwierdzić poprzez e-mail złożone zamówienie.
4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży (zakupu) zamówionego produktu.
5. Klient składając zamówienie zobowiązuje się do zapłaty za towar i jego odebrania bez prawa do odstąpienia od umowy (art. 38 punkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Dz. U. z 2020 roku, poz. 287).
6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.



Oferowane metody dostawy oraz płatności
§ 8
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
1.1. Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy wybranym przez Kupującego przy składaniu zamówienia,
1.2. Dowóz transportem własnym Sprzedawcy,
1.3. Przesyłka kurierska,
1.4. Przesyłka kurierska pobraniowa na terytorium Polski – z ograniczeniem kwotowym do 10.000,00 złotych
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
2.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
2.2. Płatności elektroniczne PayU,
2.3. Płatność gotówką za potwierdzeniem wpłaty w siedzibie Sprzedawcy.
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

Wykonanie umowy sprzedaży
§ 9
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia zgodnie z zasadami wskazanymi w § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza przyjęcie Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Wraz z potwierdzeniem zamówienia – klientowi będącemu Konsumentem – Sprzedawca wysyła w korespondencji e-mail klauzulę informacyjną.
3. O ile Strony nie umówiły się inaczej – płatność dokonana zostaje przelewem lub za pośrednictwem PayU. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane..
4. Towar dostępny w magazynie dostarczany jest Kupującemu niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty lub po złożeniu zamówienia w przypadku płatności za pobraniem. Towar wytwarzany wg specyfikacji Kupującego dostarczany jest w terminie wskazanym w zamówieniu
5. W przypadku podania przez kupującego błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym celem weryfikacji danych, jednakże ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
6. Odpowiedzialność za przedmiot zamówienia, w tym korzyści i ciężary z nim związane, jak również niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia, przechodzą na Klienta z chwilą jego wydania przewoźnikowi.
7. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny, Sprzedawca powiadomi Klienta za pośrednictwem korespondencji e-mail o gotowości towaru do wydania
8. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu - faktura VAT lub paragon.
9. Kupujący, aby otrzymać wraz z dostarczonym towarem fakturę VAT, zobowiązany jest do podania wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.
10. Podanie przez kupującego w zamówieniach danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, uważane będzie za zgodę kupującego do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

Prawo odstąpienia od umowy
(Postanowienia dotyczą jedynie klienta będącego Konsumentem)
§ 10

1. Postanowienia § 10 dotyczą jedynie Konsumentów.
2. Postanowienia § 10 mają pierwszeństwo i znajdują zastosowanie, w przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami Regulaminu.
3. Prawo odstąpienia od umowy realizowane jest zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta (art. 38 punkt 3 i 4) i nie obejmuje:
a) Umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana wytworzona zgodnie ze specyfikacja Konsumenta,
b) Umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu.
4. W przypadku umów, którzy przedmiotem świadczenia są towary inne niż wymienione w ustępie 3, Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
5. Bieg terminu określonego w ust. 4 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
6. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
7. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, może skorzystać ze wzoru umieszczonego TUTAJ. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
8. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie skanu podpisanego oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
9. Oświadczenie można złożyć na wzorze, o którym mowa w ust. 6 powyżej, jednak nie jest to obowiązkowe i Konsument może złożyć oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy posługując się innym wzorem lub sporządzić je samemu.
10. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
11. Skutki odstąpienia od Umowy:
10.1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
10.2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności (w tym zadatek), w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
10.3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
10.4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10.5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Konsument do zwracanego towaru dołącza oryginał oświadczenia o odstąpieniu od umowy - jeśli uprzednio doręczył Sprzedawcy jedynie skan oświadczenia. Konsument w miarę możliwości do zwracanego Produktu dołącza paragon lub fakturę VAT w oryginale.
10.6. W przypadku odstąpienia od umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument, który od umowy odstąpił.
10.7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
11. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
Reklamacja
§ 11

1. Z uwagi na specyfikę Produktu opisaną szczegółowo w § 5 ust. 3, Sprzedawca w stosunku do klienta będącego Przedsiębiorcą, nie udziela gwarancji na sprzedany Produkt, zaś rękojmia jest wyłączona. W przypadku sprzedaży na rzecz Konsumenta - Sprzedawca nie udziela gwarancji, a rękojmię ogranicza do roku, licząc od dnia odbioru Produktu przez Konsumenta.
2. W przypadku konsumenta:
2.1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub przesłać podpisany skan reklamacji drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy, do reklamacji należy dołączyć opis okoliczności dających podstawy do złożenia reklamacji.
2.2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.



Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
(Dotyczy jedynie Konsumentów)
§ 12
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
2.2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
2.3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Dane osobowe w Sklepie internetowym
§ 13

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
3.1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
3.2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Postanowienia końcowe
§ 14

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta.
4. Klient Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Wszelkie spory kupującego ze Sprzedawcą, będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby pozwanego, bądź przed sądem właściwym dla miejsca wykonania umowy.
6. Wszystkie wymienione nazwy towarów lub producentów są używane wyłącznie w celach handlowych i są zastrzeżonymi znakami towarowymi producentów.